.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: هرمزگان رکوردار کشفیات مواد مخدر در میان همه یگان های ناجا است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، سردارعلی مویدی در جمع خبرنگاران در بندرعباس با اشاره به آمار هشت ماهه امسال بیان کرد: بیش از ۳۵۰ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که بیش از ۷۵ تن آن مربوط به هرمزگان است. وی با بیان اینکه افزایش کشف مواد مخدر و کسب توفیقات در این زمینه در امسال مرهون استفاده از بانک اطلاعاتی بوده است، گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با هشت ماه سال قبل، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

سردار مویدی اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد از ۳۵۰ تن انواع مواد مخدر در مرز شرق و حاشیه شرقی کشور و ۲۰ درصد بقیه در داخل کشورکشف شده است. وی با بیان اینکه هرمزگان به میدان جنگ نابرابر با مواد مخدر تبدیل شده، افزود: این استان به میدان نبرد نابرابر با مافیای مواد مخدر بدل شده است و نیروهای خدوم ناجا در هرمزگان با آمادگی و تخصوص خود توانسته اند ضرباتی محکم بر پیکر قاچاقچیان مواد مخدر وارد کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: کشف محموله هفت تنی اخیر که کار مشترک پلیس امارات و هرمزگان بود از جمله این کشفیات است که نتایج آن حتی در وجهه بین‌المللی نیز قابل توجه است. سردار مویدی با اشاره به تعاملات خوب سایر کشورهای منطقه با ایران افزود: در یکی دو سال گذشته تعامل خوبی را با کشورهای منطقه در بحث مبارزه با موادمخدر داشتیم و توانستیم با همکاری دیگر کشورها اقدامات موثری را انجام دهیم که یکی از بزرگترین آنها همکاری مشترک میان پلیس ایران و امارات بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر، روزانه با بیش از ۴۰ کشور تبادل اطلاعات دارد اضافه کرد: با کشورهای منطقه‌ای اقدامات خوبی با همکاری وزارت امور خارجه، ستاد مبارزه با موادمخدر، نیروی انتظامی به وجود آمده و این تعامل در حوزه پلیس میان کشورهای منطقه شکل گرفته و در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه کشور در بحث مبارزه با مواد مخدر الگویی برای جهانیان است، خاطرنشان کرد: ایران در بعد کیفیت مقابله، سلامت سیستم و بانک اطلاعاتی از کشورهای الگو و نمونه در دنیا پیرامون مبارزه با مواد مخدر به شمار می‌رود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در مورد کشت وسیع خشخاش در یکی از مناطق کشور ،افزود: صدا و سیما پیرامون کشت خشخاش در یکی از استان های کشور بزرگنمایی کرده که این امر را تکذیب می‌کنیم. هر چند که در سال‌های گذشته مواردی در حد کشت چند بوته خشخاش در برخی از مزارع گزارش شده بود، اما گزارشی که صدا و سیما با آن کیفیت را پخش کرد به طور صریح تکذیب و رد می‌کنیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.577 seconds.